خرید ریکو آفیشیو mp4000
نوشته شده توسط : جعفری

خرید ریکو آفیشیو mp4000

خرید ریکو آفیشیو mp4000 در مدل ها و با پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. این دستگاه یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین ماشین های اداری چندکاره می باشد. از این رو شرکت سازنده یعنی ریکو آفیشیو، این دستگاه را تحت ساخت کشورهای مختلف و با مدل های متنوعی به بازار عرضه می کند تا mp4000 را پاسخگوی نیاز هر کسب و کار و هر طیفی از امور بسازد.

لازم به ذکر است که هر مدل و سری ساختی، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. همچنین امکان اضافه کردن آپشن های اختیاری هنگام ثبت سفارش نیز وجود دارد. ولی همه این عوامل همانطور که در خرید ریکو آفیشیو mp4000 موثرند، در قیمت آن نیز تاثیر قابل توجهی دارند. از این رو توصیه می شود با بررسی نیازهای اداری و نوع کاربری خود، مدل ایده آل خود را انتخاب کنید. به این ترتیب هم نهایت سازگاری و کارایی دستگاه انتظار خواهد رفت و هم مناسب بودن به لحاظ قیمت و بودجه.

شما می توانید ثبت سفارش و خرید ریکو آفیشیو mp4000 را در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. دستگاه های آکبندی که در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی به فروش می رسند و بعد از مدتی در عین سلامت و کارایی کامل واگذار می شوند، مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

دستگاه های استوک برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند و خدمات را مستقیما از سازنده دریافت نخواهند کرد. ولی کیفیت و کارایی کامل (که در برخی موارد این سطح سلامت با برچسبی درجه بندی می شود) داشته و از سوی دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند. دستگاه های آکبند ممکن است تحت تغییرات یا تعمیراتی قرار بگیرند تا سازگاری خود را با کشور مقصد افزایش دهند. این دستگاه ها با نام بازسازی شده به فروش می رسد.

خرید از یک فروشگاه مطمئن می تواند خاطر شما را از بهینه بودن قیمت پرداختی آسوده کند. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های اداری، در مدل ها و پیکربندی های مختلف می باشد و به منظور خرید ریکو آفیشیو mp4000..... ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: